maandag 14 juli 2008

Award


Van Caro kreeg ik deze award voor mij blog. Dank je Caro !

Verder heb ik begrepen dat ik ook 7 andere bloggers moet nomineren voor deze award. En dat doe ik graag! Er zijn heel wat blogs die mij inspireren, maar de meeste van deze blogs bezoek ik zeer regelmatig en vind ik erg de moeite waard om eens een kijkje te nemen. Mijn genomineerden zijn de blogs van:




Aan het krijgen van deze award hangen ook enkele regeltjes vast, en wel deze:
De winnaar mag het logo plaatsen
Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen
Stuur de Award naar tenminste 7 andere bloggers, die door hun actualiteit, thema's en dessins opvallen
Zet de links van deze site's op je blog
Laat een berichtje achter op de betreffende site's zodat ze weten dat ze gewonnen hebben.



Caro gave me this award ! Thanks Caro !

I understand I now have to nominate 7 other bloggers for this award. And I am very pleased to do so! There are lots of blogs that give me inspiration, but most of these blogs I visit very regularly and I find these certainly worth a visit. And the nominees are:


There are a few little rules attached to this award. These are those rules:
The winner may place the logo
Place the link from whom you received the award on your blog
Send this award to at least 7 other bloggers, who stand out by their actuality, themes and design
Place the links of these blogs on yours
Leave a message on the blogs of your choise, so they know they won.

Geen opmerkingen: