maandag 7 april 2008

New stamps

Gister ben ik met mijn schoonzus naar het Art Specially Event in Zeist geweest. We hebben een super dag gehad. Ik heb een aantal leden van de stempelgroep ontmoet en gesproken. Ik moet zeggen dat ik rustig aan heb gedaan, ik heb twee stempelsetjes en nieuwe bindringen voor de BIA gekocht.

Vanmiddag heb ik twee kaartjes gemaakt met de stempels die ik gekocht heb. Het ene sheetje is van Art Journey en de andere van Mandy van Yvonne Turen. Ik ben erg blij met de stempels !

Yesterday my SIL and I went to the Art Specially Event in Zeist. We had a wonderful day, met some people from a Dutch stampgroup and bought some stuff. I have to say I haven't bought a lot, just two stamp sets and new wires for the BIA.

This afternoon I made two cards with my new stamps. One sheet is from Art Journey and the other one are Mandy stamps from Yvonne Turen. I'm so happy with those stamps.





Paper : Papicolor, SU Mellow Moss
Stamps : Art Journey ~ Bird Boy
Ink : Distress Ink Black Sooth, SU Mellow Moss'
Punches : Marvy 11/4" circle, SU 13/8" circle, SU Scalloped



Paper : SU Mellow Moss, SU Close to Cocoa
Stamps : MandY 053, Sentiment A Muse
Ink : SU Mellow Moss, SU Close to Cocoa


2 opmerkingen:

Caroline zei

Superleuk om je nu eens 'live'gezien te hebben en je kaartjes zijn weer even beautiful als altijd!

Sylvie :) zei

Beautiful cards Krista and great new stamps.