woensdag 19 maart 2008

Finally

Eindelijk... gister wat tijd om weer te stempelen ! Vorige week heb ik de hele week gewerkt, ik was elke dag laat thuis en na het koken, spelen met Sem en het voorbereiden van de lessen voor de volgende dag was ik zo moe dat ik geen zin had om te stempelen !!!

Finally... yesterday I've found some time to stamp again ! Last week I've worked the entire week, every day I got home late, after cooking, playing with Sem and prepare the next lessons, I was so tired I didn't want to stamp !!!



Paper : SU Mellow Moss, SU Chocolate Chip
Stamps : Print Pattern, Doodle This
Ink : Mellow Moss, Vivid Taupe, SU Markers Pretty in Pink & Mellow Moss
Ribbon : SU Taffeta Chocolate Chip
Punches : Marvy 11/4" circle, SU 13/8" circle, SU Scalloped
Misc : Dazzling Diamonds



Paper : Papicolor
Ink : SU Chocolate Chip
Stamps : Lexicon of Love, Riveting
Ribbon : Local store
Punches : Marvy 11/4" circle, SU 13/8" circle, SU Scalloped


Paper : SU Brocade Blue, SU Close to Cocoa
Stamps : SU Jumbo Wheel Carnival Fun
Ink : SU Jumbo Cartridge Basic Black, colored with SU Markers
Ribbon : SU 3/8" Grosgrain Brocade Blue




Paper : SU Close to Cocoa, SU Pretty in Pink
Stamps : Jumbo Wheel All About Occasions
Ink : SU Jumbo Cartridge Pretty in Pink
Ribbon : SU Taffeta Pretty in Pink
Punches : SU Photo Corners
Misc : Brads MM



Paper : SU Pretty in Pink, SU Close to Cocoa
Stamps : Print Pattern, Doodle This, Doodle That
Ink : SU Pretty Pink, Vivid Taupe, SU Markers Pretty in Pink & Mellow Moss
Ribbon : SU 1/4" Grosgrain Close to Cocoa
Punches : Marvy 11/4" circle, SU 13/8" circle, SU Scalloped, SU Photo Corners
Misc : Gemstones

3 opmerkingen:

Ingen zei

Wat een prachtige kunstwerken heb je weer gemaakt! Ik vind die met de kermis ook ontzettend leuk :D

Ileana zei

love ur cards thank you for sharing.. they are fab.

Anoniem zei

Je bent weer lekker op dreef zeg!
Ik vind ze allemaal weer toppie!!!

groetjes van Caro