dinsdag 8 januari 2008

Some more cards...

... vandaag weer wat tijd om kaarten te maken. Ben helemaal gek op de scalloped pons van SU ! En ik ben ook gek op een soort/ kleur inkt, weet jij welke dat is ? Laat je commentaar achter en misschien krijg jij wel een kaart toegestuurd... Volgende week maandag dinsdag kies ik iemand.

... today I've found some time to stamp. I totally love this SU scalloped punch ! I also love one ink, do you know which one it is ? Leave a comment and maybe I'll send you a card... Next Tuesday I'll pick a comment.


Paper : Papicolor
Ink : Versamark, Vivid Taupe, colored with SU Markers
Stamps : Lexicon of Love, Doodle This, So Many Sayings
Ribbon : SU Taffeta Pretty in Pink
Punch : SU Scalloped



Paper : Papicolor, K&Company
Ink : Vivid Taupe, Colored with SU Markers
Stamps : So Many Sayings, Doodle This
Ribbon : SU Taffeta Mellow Moss
Punch : SU Scalloped


Paper : Papicolor
Ink : Vivid Taupe, Tempting Turquoise, Mellow Moss
Stamps : Polka Dots & Petals, Riveting
Ribbon : SU 1/4" Grosgrain Taupe
Punch : SU Scalloped, SU Ticket Corner, Marvy 1 1/4" circle, Marvy 1" circle

3 opmerkingen:

simone zei

hartstikke mooi allemaal!
-:¦:-•.•:*¨¨*:•.-:¦:-Simone -:¦:-•:*¨¨*:•.-:¦:-
mijn kaarten : http://public.fotki.com/Simoneb/
mijn weblog : http://welkomhier.punt.nl/
mijn hyves : http://s-burki.hyves.nl

wilma zei

ze zien er schitterend uit!
Enne, je favo inkt, zou dat eens Vived taupe kunnen zijn???

groetjes Wilma

Ezzie's Art zei

Hoi Krista
Ik denk dat je favoriete inkt Vivid Taupe is ;)
groetjes Ezzie