zondag 28 oktober 2007

Who wants to win a little notebook and a beaded pen ?

October 21th

Wie wil er een notitieboekje en een pen ontvangen ? Laat een berichtje achter met waarom JIJ dit pakketje wilt hebben. Volgend weekend kies ik het meest originele berichtje. Misschien ben jij het wel... 3
(Ik houd dit berichtje de hele week boven aan.)

Who wants to receive a notebook and a beaded pen ? Leave a comment why YOU want to have this giftset. Next weekend I'll pick the most original comment. Maybe it's you...
(I will keep this message up whole week.)

12 opmerkingen:

Cathy zei

Why do I did this set? I need to have a homemade notebook with matching pen in by FUN room to write down everything that I WANT or should it be NEED! If I'm the lucky stamper you pick, maybe I'll be able to make some from your set. Thanks for a chance.
cmeyers@hughes.net

Monique zei

Ik heb ooit een stempel van je overgenomen en toen ik er een kaart mee gemaakt had kreeg ik van jou een complimentje dat ik zo'n leuke kaart had gemaakt met "jouw" stempel. Ik reageerde toen terug met de enthousiaste vraag of jij de ontwerper van die stempel was (aaaghh...een door-de-grond-zak momentje was dat hihiii) pfff dus ik zou die leuke pen nemen om jouw adres op een envelop te schrijven en je een mooie kaart te sturen ;)))
groetjes,MOnique

diane mcvey zei

OH! I have always loved the look of the beaded pens, but have never tried to make one. I'd love to have the set to keep track of who I send cards to; it could live in my special stamping room, and be very loved! I would love to use it as inspiration to make some of my own to give as gifts! Thanks for your kind giveaway! :)
dinobomp@aol.com

Sylvie :) zei

I would be happy to receive great creations from a so creative lady !!! :)

Jan Scholl zei

I can always use a pen but more inportant, I would love to see a postage stamp from your country as I love working them into some of the cards and ATC's I make!

Elaine zei

Hi Krista!
I should win that little beaded pen and notebook set because I have a whole family of uncultured notebooks & naked pens sitting here just waiting for the right influence (I bet they are related to your notebook & pen)! They sit and wait for just the right Hollywood-like, movie-starish sparkling pen and notebook set to come along and 'show 'em how to live'! How to bask in sparkles, live it up with embellishments and most of all, be the useful, productive little alterables that they were meant to be! LOL
They would have a lovely place of honor right in front of my computer on the 'special shelf' where all the little pretties live! :)

jodene zei

Now I need this set so I can tye it around my neck, this way it looks pretty and when my husband says don't forget.... or my kids say mom we need .... for school tommorrow I will be all set! Thanks for the chance.

Linda SS zei

I love your pen & notebook set,
It will assist my life so that I won't forget...

Appointments galore, at least 3 a day,
Job schedules, the school, football practice, ballet.

Grocery lists, phone numbers, bills to be paid,
Haircut & manicure, cat needs to be spayed.

My brain is on over-load, I can't remember a thing,
Please come to my aide & award me your bling:)

wilma zei

Waarom ik dit zou willen winnen?

Nou,, misschien dat dan mijn hoofd een iets minder grote zeef wordt. Dat er iets meer blijft hangen omdat ik het opgeschreven heb in/met dit setje.
Misschien zijn ze dan hier thuis weer iets meer tevreden..
Misschien dat ik dan hier eens een papiertje en pen bij de hand heb als ik weer eens iets wil opschrijven..
Misschien...

Marieke Vermeulen zei

Bedankt voor je leuke commentaar op mijn blog!! Je maakt zelf hele mooie kaarten en projecten!!

xxxMarieke

Myriame zei

Als ik zie wat voor een prachtig giftset je schoonmoeder kreeg, en wat voor mooie creaties er op je blog staan.
Dan denk ik, dat ook dit notitieboekje een leuke touch van je zal meekrijgen.
Wel daarvoor zou ik zeker graag meedingen voor dit leuke pakketje.
Ik vind het bijzonder leuk dat je zoiets inricht, dank je wel.

catharinas-love zei

OHHHHHHHHHHHHH ik heb je te laat ontdekt , de week is inmiddels om , jammer .
Ga je zo op mijn linklist zetten , loop ik nooit meer het risico iets te missen ;o)))

Heb je net ontdekt via een comment bij Esther .

Groetjes van RINI