vrijdag 26 oktober 2007

Season Of Joy

Paper : SU True Thyme, Cranberry Crisp
Stamps : Season of Joy
Ink : SU True Thyme, Cranberry Crisp
Ribbon : SU Cranberry Crisp


Paper : SU Vintage Violet
Stamps : Season of Joy
Ink : SU Vintage Violet
Ribbon : SU Vintage Violet

Paper : SU True Thyme, Basic Grey (Mellow)
Stamps : Season of Joy
Ink : SU True Thyme
Ribbon : SU True Thyme



Paper : SU Vintage Violet, Papicolor
Stamps : Season of Joy
Ink : SU Bashful Blue, Vintage Violet
Ribbon : SU Grosgrain 1/4" Bashful Blue



Paper : Papicolor (Vintage Green, but it looks different...)
Stamps : Season of Joy
Ink : Vivid Vintage Green, Versamark


3 opmerkingen:

Sylvie :) zei

Great set of cards !! love the non traditional colors.

Lydia Creatief zei

Wat een prachtige kerstkaarten, ik kom er helemaal door in de stemming.
En dat is misschien maar goed ook want vandaag heb ik me bezig gehouden met een spelletje. Ik heb je getikt, kijk maar op mijn blog voor meer informatie:
http://lydiacreatief.blogspot.com/

Groetjes, Lydia

loes foppen zei

hallo Christa,
werd door je moeder attent gemaakt op je kerstkaarten. Ik vind ze erg mooi en zal er binnenkort een paar bestellen. Groetjes van Loes (collega van je moeder)