vrijdag 7 september 2007

1000 hits !!

WOW, in twee maanden tijd een hoop hits gehad ! De teller staat op 1001 !!! Om dit te 'vieren' (ik vind het een giller !) stuur ik iemand een gestempeld kadootje. Wil je een kadootje ontvangen, laat een berichtje achter en ik loot volgend weekend! Bedankt voor het bekijken van mijn blog !

WOW, in two months I got a lot of visitors on my blog ! The counter is over 1000 hits !! To 'celebrate' this (I think it's hilarious !) I'll send someone a stamped present. Do you want to receive this present, please leave a comment and I will pick a name next weekend ! Thanks for stopping by again!

8 opmerkingen:

Klaartje zei

Leuk zeg!! Gefeliciteerd!!!

Terry Alblas zei

Gefeliciteerd Krista !
Je maakt ook hele mooie werkjes.Ik kom ook graag even kijken op je blog als er weer iets nieuws bijstaat! Groetjes van Terry Alblas

Annelies zei

Proficiat! Nadat ik een stempelcursus volgde, was ik op zoek naar info over stempelen op het net. Ik kwam jouw blog tegen en nu staat hij bij mijn favorieten hoor!
Groetjes, Annelies

Creamama zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Creamama zei

Proficiat met de 1001ste!
Leuke kaartjes hoor Krista, dat meot ik niet vergeten te zeggen.
Groetjes Mascha

Trix zei

Hallo Krista,

Ik ben nog maar net lid van de stempelgroep en door je mailtje over de Blog-problemen kwam ik hier terecht.
Erg mooie kaartjes maak je.
Zo te zien ben je ook een scrapper, hè?
Of gebruik je het papier alleen voor je kaarten?

groetjes, Trix

gre de haan zei

Leuk krista al over de 1000!!
maar je maakt ook mooie dingen:-)
groetjes Gre

diane mcvey zei

Your blog is fabulous! I love your style...thanks for sharing with all of us! dinobomp@aol.com
USA