donderdag 2 augustus 2007

Nog een cardbox

Gisteravond heb ik nog een cardbox gemaakt. De kaartjes moet ik nog maken, maar dat komt binnenkort. Ik vind het erg leuk om te maken, dit is zeker niet de laatste geweest... Het is een leuk kado om weg te geven.
De laatste tijd ben ik ook helemaal weg van de kleurencombinatie roze/ bruin en blauw/bruin.

Last night I've made another cardbox. Soon I'll be able to make the cards for this box. It's really fun to do, this hasn't been the last one... It's such a nice present to give away.
Lately I'd like to use this color combination pink/ brown and blue/ brown.





2 opmerkingen:

Godelieve zei

Je bent goed op dreef Krista! Alweer mooi! Ik vind de kleurencombinaties prachtig!

Sylvie :) zei

Another gorgeous cardbox !! I'm visiting your blog and I LOVE what I'm seeing !! I keep you in my fav !!!