zondag 1 juli 2007

Inspiratie

En ineens was het er weer : mijn inspiratie... Had van de week echt zin om mijn stempels te pakken. Ze lagen al een tijdje stof te happen ;-0
Verder ben ik niet echt een heel actieve blogger. Maar....ik ga mijn leven proberen te beteren, echt waar ! Nog een (klein) weekje werken en dan heb ik 6 weken zomervakantie !! En heb ik dus ook meer tijd voor de hobby...

Ok, hier mijn kaarten die ik heb gemaakt...



Stempels van De Creatie en papier van Basic Grey, ben gek op al het papier van Basic Grey !




Stempels van SU en papier van Basic Grey...


En ook voor de kaart van Noa is weer papier gebruikt van Basic Grey...
Ik vond het een gave manier van een kaart vouwen... Het lesje vond ik bij SCS :
http://www.splitcoaststampers.com/resources/triangletrifold.php




Geen opmerkingen: